Aktuelt

 

Nyhedsbrev

Kultur- og fritidsforvaltningen samler nyheder og frister til foreninger ca. 1. gang om måneden. 

Kommende frister

01.06.24

  • 00:00-00:00 Frist for at indsende den årlige dokumentation

    Senest den 1. juni skal alle foreninger – hvert år - indsende 4 foreningsdokumenter til godkendelse af Kultur- og fritidsforvaltningen.

    Dokumenterne er et lovkrav og skal årligt dokumentere, at foreningsaktiviteten er demokratisk og almennyttig opbygget, som jf. Folkeoplysningsloven åbner for muligheden for at få anvist offentlige faciliteter og modtage tilskud.

    Læs mere her 

Egnede lokaler til afvikling af generalforsamling 2021

28.04.2021

Fra den 21. maj må der være 50 personer samlet indendørs og 100 personer samlet udendørs, hvormed det igen vil være muligt for alle foreninger at afvikle generalforsamling. 

Hvis I ønsker at booke et lokale til afvikling af generalforsamling efter den 21. maj og inden den 30. juni, kan I booke et egnet lokale via Aktivfuresoe.dk. 

Følgende lokaler er blandt andet egnet til mellem 20 og 50 deltagere:

  • Teatersalen i Farum Kulturhus (max 50 personer)
  • Teater- og mødesal på Stien (max 30 personer)
  • Mødesal Lokale 8 på Stien (max 40 personer)
  • Foreningslokalet i Farum Arena (max 20 personer)
  • Salen i Satellitten – (max 25 personer)
  • Lade og Stald på Ellegården – (max 50 personer)
  • Festsalen på Syvstjerneskolen – (max 50 personer)

Glemt kode

Hvis I har glemt jeres adgangskode til Aktivfuresoe.dk, kan I bede om et nyt via portalen, forudsat I kender jeres brugernavn.

Hvis brugernavnet er glemt, kan I sende en mail til lokalebooking@furesoe.dk og få det oplyst.