Aktuelt

 

Nyhedsbrev

Kultur- og fritidsforvaltningen samler nyheder og frister til foreninger ca. 1. gang om måneden. 

Kommende frister

01.06.24

  • 00:00-00:00 Frist for at indsende den årlige dokumentation

    Senest den 1. juni skal alle foreninger – hvert år - indsende 4 foreningsdokumenter til godkendelse af Kultur- og fritidsforvaltningen.

    Dokumenterne er et lovkrav og skal årligt dokumentere, at foreningsaktiviteten er demokratisk og almennyttig opbygget, som jf. Folkeoplysningsloven åbner for muligheden for at få anvist offentlige faciliteter og modtage tilskud.

    Læs mere her 

Har du også fået besked om, at vi mangler foreningsdokumenter?

27.08.2021

Så er du kommet til det helt rette sted. Her får du kort vejledning i, hvordan du opdaterer dokumenterne. 

  1. Du logger ind som forening.
  2. Under Min Profil klikker du på 'Ret foreningsoplysninger'
  3. Under kontaktinformationer finder du feltet til opdatering af dokumentation.

Dokumentationen skal godkendes af Kultur og Fritid, før det "slår" igennem på jeres foreningsside.

Tak fordi du afleverer din dokumentation.

Hvis du har spørgsmål til dokumentation, så send en hilsen til fritid@furesoe.dk