Foreningens vedtægter

Tilskud status check - må ikke slettes!

TilskudsnavnManglerGodkendesBehandlesLukket
Indsend Vedtægter 

Foreningen skal hvert år indsende foreningens gældende vedtægter, uanset om de er uændret eller ændret siden sidst. Dette er en del af den årlige dokumentation, som i alt består af fire dokumenter: vedtægter, regnskab, referat fra generalforsamling og tro- og loveerklæring om indhentelse af børneattester.

Folkeoplysningsloven fastsætter en række grundlæggende krav til foreninger om aktivt medlemskab og demokratisk opbygning. Foreningen skal derfor kunne redegøre for sine aktiviteter hvert år senest 1. juni. Den årlige dokumentation er foreningens redegørelse for sine aktiviteter, som giver adgang til kommunale lokaler og tilskud for den forestående sæson i Furesø Kommune.

Følgende krav gælder for foreningens vedtægter

  • Dokumentation omfatter foreningens gældende vedtægter uanset om de er uændret eller ændret siden seneste indsendelse af dokumentet.

  • Det er et krav, at vedtægterne er underskrevet af samtlige bestyrelsesmedlemmer.

 

Periode for indsendelse af årlig dokumentation

  • Uge 2 – Formular åbner

  • 01. juni – Formular lukker

  • Dokumentation behandles løbende.

  • Godkendt dokumentation: Foreningen kan fortsat låne lokaler og/eller søge om kommunale tilskud for den kommende sæson.

  • Manglende dokumentation: Foreningen inaktiveres og lukkes efter 2 år.

Status på dokumentation

  • Godkendt
  • Behandles
  • Mangler